Regulamin zakupu obowiązujący od dnia 24 lutego 2025 r. w systemie dystrybucji biletów polskaligaboksu.pl, którego operatorem jest Smartside Piotr Stokowiec.
- ZASADY OGÓLNE
- Niniejszy Regulamin ma zastosowanie do sprzedaży biletów oraz produktów w systemie polskaligaboksu.pl, z zastrzeżeniem, że regulaminy organizatorów (dalej „Regulaminy Organizatorów”) poszczególnych wydarzeń mogą nakładać na nabywców dodatkowe obowiązki niewymienione w niniejszym Regulaminie.
- Każdy Klient najpóźniej w chwili wyrażenia woli związania się z Smartside Piotr Stokowiec umową o zakup biletu oraz z Organizatorem umowę o udział w wydarzeniu – w obu przypadkach zawartymi na odległość – ma możliwość zapoznania się i akceptacji niniejszego Regulaminu oraz Regulaminu Organizatora oraz jest informowany o przysługujących mu prawach i obowiązkach.
- Dokonując transakcji w serwisie polskaligaboksu.pl, Klient może zawrzeć umowę zakupu biletu oraz dodatkową umowę zakupu produktu.
- Sprzedaż biletów oraz produktów w systemie polskaligaboksu.pl jest prowadzona przez:
Smartside Piotr Stokowiec
Aleja na Stadion 50/311
25-127 Kielce
NIP: 959 17 86 527
[email protected]
- Rezerwacje i zapytania dotyczące zamówień: formularz kontaktowy. W celu usprawnienia obsługi prosimy o wypełnienie formularza, gdyż użycie go zapewnia kompletność informacji potrzebnych do obsługi zgłoszenia, a informacje z e-maila mogą być niekompletne, co uniemożliwi lub znacząco utrudni obsługę.
Dane Organizatora danego wydarzenia wskazane są w opisie wydarzenia na stronie polskaligaboksu.pl. O ile w informacji na stronie polskaligaboksu.pl nie wskazano inaczej, Organizator jest przedsiębiorcą, a organizacja imprezy mieści się w ramach prowadzonej przez niego działalności gospodarczej. - O ile w korespondencji z Klientem nie wskazano innych danych Organizatora, powyższe dane Smartside Piotr Stokowiec są również danymi kontaktowymi Organizatora, a Smartside Piotr Stokowiec jest upoważniony do dokonywania w imieniu Organizatora czynności związanych z zawarciem i wykonaniem umowy o udział w imprezie zawartej pomiędzy Klientem a Organizatorem.’
- PROCEDURA ZAWIERANIA UMÓW I DOKONYWANIA ZAKUPÓW
Bilety są sprzedawane w serwisie polskaligaboksu.pl za pośrednictwem stron w domenie polskaligaboksu.pl oraz w partnerskich stacjonarnych punktach sprzedaży. Możliwy jest także zakup biletów poprzez naszych afiliantów. Bilety zakupione w punkcie sprzedaży uważa się za sprzedane w momencie ich opłacenia u operatora stacjonarnego punktu sprzedaży.
Zamawiając Bilety oraz dokonując za niepłatności, Klient zobowiązany jest do zachowania należytej staranności. Wprowadzenie nieprawidłowych danych (np. kwoty przelewu, numeru rezerwacji lub kodu płatności, lub danych płatnika uniemożliwiających identyfikację Klienta) może skutkować odmową zaksięgowania wpłaty oraz anulowaniem transakcji.
Podczas transakcji nabycia przez Klienta biletów Smartside Piotr Stokowiec pełni rolę pośrednika pomiędzy Organizatorem wydarzenia a Klientem. Smartside Piotr Stokowiec odpowiada za dostarczenie biletu wstępu na wydarzenie. Organizator zobowiązany jest do umożliwienia posiadaczowi biletu uczestnictwa w wydarzeniu.
Niniejszy Regulamin ma zastosowanie również do zakupu produktów dostępnych w systemie Smartside Piotr Stokowiec. Przez produkt dostępny w systemie Smartside Piotr Stokowiec należy rozumieć każdą rzecz ruchomą będącą przedmiotem umowy sprzedaży pomiędzy Smartside Piotr Stokowiec a Klientem („Produkt”). Bilet nie jest Produktem. Z zastrzeżeniem wyłączeń zawartych w niniejszym Regulaminie, do zakupu Produktów mają zastosowanie postanowienia Regulaminu dotyczące sprzedaży biletów, w szczególności w zakresie procedury zawierania umów, sposobów i terminów płatności oraz metod dostawy.
- Zakup biletów w serwisie polskaligaboksu.pl
- Po dokonaniu wyboru wydarzenia z oferty serwisu polskaligaboksu.pl, wyborze kategorii oraz rodzaju biletów oraz zaznaczeniu miejsc na planie sali, w której odbywa się wybrane wydarzenie (w przypadku wydarzeń, dla których dostępne są miejsca numerowane) lub wybraniu liczby miejsc/pakietów nienumerowanych (w przypadku wydarzeń, dla których dostępne są miejsca nienumerowane) należy wypełnić formularz z danymi osobowymi oraz wybrać metodę płatności oraz opcję dostawy biletów.
- W przypadku wyboru płatności tradycyjnym przelewem, Klient, klikając pole „Potwierdzam zakup i płacę / confirm and pay”, wyraża wolę związania się umową na odległość i dokonuje rezerwacji biletu na wybrane przez siebie wydarzenie. Naciśnięcie przycisku „Potwierdzam zakup i płacę / confirm and pay” oznacza zamówienie z obowiązkiem zapłaty i stanowi potwierdzenie zakupu w serwisie polskaligaboksu.pl. Następnie na podany przez Klienta w procesie rezerwacji adres e-mail zostaje wysłane wstępne potwierdzenie rezerwacji biletów. Po realizacji przelewu zgodnie z instrukcją, która znajduje się we wstępnym potwierdzeniu rezerwacji oraz zaksięgowaniu środków na rachunku Smartside Piotr Stokowiec, Klient otrzymuje wiadomość e-mail z podziękowaniem za dokonanie płatności i potwierdzeniem zarejestrowania płatności w systemie Smartside Piotr Stokowiec – bilet elektroniczny wysyłany w wiadomości e-mail w postaci linku lub załącznika.
- W przypadku wyboru płatności kartą lub przelewem online za pośrednictwem Przelewy 24 Klient, klikając pole „Potwierdzam zakup i płacę / confirm and pay”, wyraża wolę związania się umową na odległość i dokonuje rezerwacji biletu na wybrane przez siebie wydarzenie. Naciśnięcie przycisku „Potwierdzam zakup i płacę / confirm and pay” oznacza zamówienie z obowiązkiem zapłaty i stanowi potwierdzenie zakupu w serwisie polskaligaboksu.pl. Następnie Klient zostaje przekierowany na stronę Przelewy 24
- Po otrzymaniu przez Smartside Piotr Stokowiec od Przelewy 24 informacji o realizacji płatności przez Klienta, na podany przez Klienta w procesie rezerwacji adres e-mail zostaje wysłane potwierdzenie. Klient otrzymuje potwierdzenie rezerwacji biletów – bilet elektroniczny wysyłany w wiadomości e-mail w postaci linku lub załącznika. Natomiast w przypadku wyboru przesyłki kurierskiej lub paczkomatu – bilety zostaną wysłane na adres wskazany przy składaniu zamówienia.
- Rezerwacja jest zobowiązująca dla serwisu polskaligaboksu.pl oraz Organizatora wydarzenia dopiero po wysłaniu na adres e-mail podany przez Klienta w procesie rezerwacji potwierdzenia zarejestrowania płatności w systemie Smartside Piotr Stokowiec. W przypadku opłaty za bilet przelewem bankowym, wysłanie do Klienta mailowego potwierdzenia zarejestrowania płatności w systemie Smartside Piotr Stokowiec następuje po dokonaniu opłaty za rezerwację, po weryfikacji zgodności literowego kodu lub numeru rezerwacji otrzymanego na końcu procesu rezerwacji biletów i podanego przez Klienta podczas płatności.
- W przypadku opłaty za bilet przelewem online lub kartą za pośrednictwem Przelewy 24., wysłanie do Klienta mailowego potwierdzenia zarejestrowania płatności w systemie Smartside Piotr Stokowiec następuje po otrzymaniu przez Smartside Piotr Stokowiec potwierdzenia z Przelewy 24. o dokonaniu płatności przez Klienta.
- W razie jakichkolwiek wątpliwości co do poprawności przebiegu rezerwacji należy skontaktować się z Działem Obsługi Klienta poprzez formularz kontaktowy lub telefonicznie pod nr 534 780 237 .
- Zakazane jest używanie botów lub innych zautomatyzowanych narzędzi teleinformatycznych umożliwiających zakup biletów bez ingerencji Klienta. Zastrzegamy sobie prawo do anulowania biletów zakupionych z użyciem niedozwolonych narzędzi.
- BILETY– Zasady ogólne
- Bilet stanowi dokument uprawniający do uczestnictwa w wydarzeniu, na jakie został wystawiony. Zakup biletu oznacza akceptację Regulaminów dotyczących uczestnictwa w wydarzeniu. Pojedynczy bilet uprawnia do wejścia jednej osoby. W zależności od rodzaju wydarzenia bilet może być imienny lub na okaziciela.
- Bilet imienny uprawnia do wejścia jedynie osobę, której imię i nazwisko zostało wskazane na bilecie. Dopuszczalność i tryb zmiany danych na bilecie imiennym, w tym konieczność poniesienia opłaty za zmianę danych i jej wysokość, określa Organizator w Regulaminie Organizatora.
- Bilet podlega weryfikacji w momencie wejścia na wydarzenie – nie ma możliwości ponownego wykorzystania biletu. Bilet nie może być kserowany, skanowany lub kopiowany w jakikolwiek inny sposób – w przypadku wykrycia takiego postępowania bilet traci swoją ważność.
- Klient powinien przechowywać bilety w bezpiecznym miejscu. Smartside Piotr Stokowiec nie ponosi odpowiedzialności za zagubione lub skradzione bilety. Należy zauważyć, że bezpośrednie działanie promieni słonecznych lub ciepła może niekiedy uszkodzić bilety.
- Klient ma prawo weryfikowania zgodności biletu z treścią złożonego przez niego zamówienia. W przypadku, gdy treść biletu jest niezgodna z zamówieniem, Klient obowiązany jest zgłosić ten fakt niezwłocznie do Smartside Piotr Stokowiec, gdyż błędy w treści biletów mogą skutkować odmową możliwości uczestniczenia w wydarzeniu.
- Zniszczenie biletu może spowodować brak możliwości weryfikacji kodu, a w konsekwencji odmówienie wstępu na wydarzenie.
- Bilet uprawnia do uczestnictwa w wydarzeniu w miejscu wskazanym w jego treści. Smartside Piotr Stokowiec zastrzega sobie prawo do wprowadzania ograniczeń ilościowych przy zakupie biletów na określone wydarzenia przez jedną osobę. Liczba ta jest określona przez Organizatora i weryfikowana przy każdej transakcji. Polityka ta ma na celu wyeliminowanie nieuczciwych praktyk w zakresie zakupów biletów. Ograniczenie dotyczące maksymalnej liczby biletów może przypadać na osobę lub na kartę płatniczą. Powyższe zastrzeżenie nie może być obchodzone poprzez zakładanie dodatkowych kont przez tego samego Klienta. Zastrzegamy sobie prawo do anulowania biletów zakupionych powyżej tego limitu.
- Bilety mogą być sprzedawane z określonymi zastrzeżeniami dotyczącymi wstępu lub wykorzystania, takimi jak dotyczące ograniczonego, przesłoniętego lub bocznego widoku lub minimalnego wieku uprawniającego do wstępu. Wszelkie tego typu zastrzeżenia będą zamieszczone na stronie polskaligaboksu.pl lub Klient zostanie o nich powiadomiony w inny sposób przed lub w momencie dokonywania rezerwacji.
- Nabywanie biletów w celu odprzedaży z zyskiem biletów wstępu na wydarzenia artystyczne, rozrywkowe lub sportowe albo ich sprzedaż z zyskiem jest niezgodne z prawem i stanowi wykroczenie z art. 133 ustawy z dnia 20 maja 1971 r. Kodeksu Wykroczeń (t.j. Dz.U. z 2021 r. poz. 281, ze zm.). Ponadto, Organizatorzy mogą 10)zabronić odsprzedaży lub przekazania biletów na poszczególne wydarzenia.
- Nie można łączyć biletu z żadnymi usługami hotelarskimi, turystycznymi lub usługami w zakresie zakwaterowania i/lub jakimikolwiek innymi towarami, produktami lub usługami w celu stworzenia pakietu, o ile nie zostanie wyrażona przez Smartside Piotr Stokowiec lub Organizatora formalna pisemna zgoda.
- Decyzje w zakresie odwołania wydarzenia, zwrotów pieniędzy z tytułu odwołania wydarzenia, zamiany biletu, odmowy wstępu na wydarzenie, nakazania opuszczenia wydarzenia, a także zmiany programu wydarzenia lub miejsca uczestnictwa podejmuje Organizator na zasadach określonych w regulaminach dotyczących wydarzenia.
- Ceny oraz kategorie cenowe
- W zależności od wydarzenia, w ramach systemu dystrybucji Smartside Piotr Stokowiec dostępne są bilety w różnych kategoriach cenowych. Na niektóre wydarzenia dostępne są również bilety ulgowe. O cenach biletów decyduje Organizator. Smartside Piotr Stokowiec jedynie pośredniczy w ich sprzedaży. Organizator decyduje o przynależności konkretnych miejsc do danej kategorii cenowej.
- Szczegółowe informacji na temat warunków panujących w sali, w tym widoczności z poszczególnych miejsc, udziela Organizator – to u Organizatora Klient powinien w razie wątpliwości poszukiwać informacji w tym zakresie. Smartside Piotr Stokowiec nie dysponuje informacjami w tym zakresie i nie ponosi odpowiedzialności za ewentualne niedogodności wynikające ze specyfiki wybranego przez Klienta miejsca.
- W przypadku chęci zgłoszenia reklamacji związanej z niedogodnościami (np. złą widocznością z powodu ustawienia kamer telewizyjnych), w ramach niektórych wydarzeń Smartside Piotr Stokowiec może pośredniczyć w procesie reklamacji (jeżeli Klient zgłosi się do pracowników obsługi Smartside Piotr Stokowiec obecnych na miejscu wydarzenia). Jednakże Smartside Piotr Stokowiec jest jedynie pośrednikiem, a podmiotem obowiązanym do rozpatrzenia reklamacji jest Organizator danego wydarzenia.
- W trakcie trwania sprzedaży biletów pula biletów może być zwiększana lub zmniejszana. Wobec tego wskazane jest zapoznawanie się przez Klientów z aktualną ofertą Smartside Piotr Stokowiec.
- Ceny biletów mogą ulegać zmianie w trakcie trwania sprzedaży. W przypadku anulowania rezerwacji biletu dokonanej w ramach systemu dystrybucji Smartside Piotr Stokowiec (np. z powodu zapłaty za bilety po terminie lub niepotwierdzenia przez system płatności elektronicznych uiszczenia opłaty), Smartside Piotr Stokowiec nie ponosi odpowiedzialności za brak możliwości zakupu biletów w pierwotnie wybranej cenie (w szczególności, gdy cena biletów wzrośnie lub w ofercie pozostaną jedynie bilety droższe).
- Smartside Piotr Stokowiec stara się, aby ceny biletów dostępnych dla Klientów nie różniły się od cen obowiązujących u Organizatora. Jednakże z uwagi na koszty funkcjonowania systemu elektronicznej rezerwacji, ceny biletów w serwisie polskaligaboksu.pl oraz punktach sprzedaży mogą być wyższe od cen u Organizatora. Dopłaty te służą pokryciu kosztów funkcjonowania systemu. Brak zgody na dopłatę do ceny obowiązującej u Organizatora, wyrażony po opłaceniu rezerwacji, nie stanowi podstawy do reklamacji ani anulowania rezerwacji.
- Do ceny biletów mogą być doliczone opłaty dodatkowe (w szczególności opłata serwisowa wyrażona jako procent całkowitej ceny biletu lub opłaty wprowadzone przez Organizatora wydarzenia). O wysokości tych opłat oraz całkowitej cenie zakupu Klient zostanie poinformowany przed dokonaniem zakupu biletu.
- DOSTAWA I ODBIÓR BILETÓW
- Klient otrzymuje bilet w formie elektronicznej umożliwiającej jego wydrukowanie we własnym zakresie. Pojedynczy bilet uprawnia do wejścia jednej osoby. Smartside Piotr Stokowiec nie ponosi odpowiedzialności za skutki nieuprawnionego powielenia biletu przez Klienta lub osoby trzecie, którym Klient udostępnił dane biletu (w tym wydruk lub kopię elektroniczną).
- Dostawa biletu odbywa się wyłącznie w formie elektronicznej. Smartside Piotr Stokowiec nie ponosi odpowiedzialności za skutki podania przez Klienta błędnego adresu e-mail, na który przesyłane są bilety. W zależności od kanału sprzedaży oraz decyzji Organizatora, dostępne są następujące metody płatności: przelew online, przelew tradycyjny, karta płatnicza, BLIK, portfele elektroniczne, płatność gotówką, odroczone płatności oraz płatność ratalna. Korzystanie z tych metod płatności może wymagać zawarcia odrębnej umowy z dostawcą danej usługi płatniczej. W przypadku zakupów dokonywanych w innych punktach sprzedaży, płatności realizowane są zgodnie z zasadami stosowanymi przez te punkty.
- Dostawa biletu elektronicznego następuje niezwłocznie po zaksięgowaniu wpłaty maksymalnie w przeciągu 6h od pomyślnie zakończonej transakcji.
- FORMY PŁATNOŚCI
- Karta płatnicza
W przypadku płatności kartą płatniczą, po zatwierdzeniu rezerwacji dokonywanej za pośrednictwem serwisu polskaligaboksu.pl (poprzez kliknięcie pola „Potwierdzam zakup i płacę / confirm and pay”), Klient zostaje przekierowany do Przelewy 24. Przed podaniem numeru karty płatniczej, należy upewnić się, że przekierowanie nastąpiło prawidłowo, a Klient znajduje się na stronie odpowiedniego dostawcy płatności – połączenie musi być szyfrowane (adres zaczynający się od „https://”). Za realizację i bezpieczeństwo transakcji kartą odpowiada dany operator płatności, zgodnie z jego regulaminem. W przypadku anulowania rezerwacji z powodu zapłaty po czasie wymaganym przez operatora (15 minut), Smartside Piotr Stokowiec nie ponosi odpowiedzialności za brak możliwości zakupu biletów po pierwotnie wybranej cenie. - Przelew online
- Po zatwierdzeniu rezerwacji w serwisie polskaligaboksu.pl oraz wyborze opcji płatności przelewem online, po dokonaniu wyboru banku, następuje przekierowanie na stronę transakcyjną wybranego banku. Przed logowaniem się Klient powinien upewnić się, że znajduje się na właściwej, szyfrowanej stronie banku („https://”). Za realizację i bezpieczeństwo transakcji odpowiada dany operator płatności, zgodnie z jego regulaminem.
- W przypadku anulowania rezerwacji z powodu opóźnionej płatności (15 minut), Smartside Piotr Stokowiec nie ponosi odpowiedzialności za zmianę ceny biletów lub ich wyprzedanie.
- Przelew tradycyjny
- Karta płatnicza
W przypadku wyboru przelewu tradycyjnego, płatność powinna nastąpić możliwie jak najszybciej, zgodnie z instrukcją zawartą w potwierdzeniu rezerwacji. Kwota przelewu musi być zgodna z podaną w potwierdzeniu – bez zaokrągleń lub dzielenia na kilka przelewów. Tytuł przelewu powinien być identyczny z podanym w potwierdzeniu. Zaksięgowanie przelewu przez Smartside Piotr Stokowiec następuje w ciągu 72 godzin od momentu wykonania rezerwacji. Po tym terminie rezerwacja ulega anulowaniu, a bilety wracają do ogólnodostępnej puli. W przypadku wpłaty po terminie, Klient otrzyma zwrot środków.
- KONTAKT Z DZIAŁEM OBSŁUGI KLIENTA
Telefonicznie: +48 534 780 237
Kontakt poprzez formularz kontaktowy.
Dział Obsługi Klienta jest czynny w dni robocze w godzinach od 8:00 do 20:00 oraz w soboty, niedziele i dni świąteczne od 8:00 do 16:00. W szczególnych przypadkach godziny pracy mogą ulec zmianie – aktualne informacje zamieszczone są na stronie polskaligaboksu.pl/kontakt/.
Koszty korzystania ze środków porozumiewania się na odległość nie przekraczają zwykle stosowanych stawek. - FAKTURA
- Klient dokonujący zakupu może otrzymać fakturę VAT zgodnie z ustawą o podatku od towarów i usług (VAT).
- Aby otrzymać fakturę, podczas procesu zakupowego należy zaznaczyć opcję „Potrzebuję faktury”, określić charakter zakupu („Firma” lub „Klient indywidualny”) oraz podać poprawne dane. W przypadku wyboru opcji „Firma” z numerem NIP, dane muszą zostać podane przed potwierdzeniem zakupu i dokonaniem płatności.
- Jeżeli proces zakupowy zakończy się bez wyboru opcji faktury, Klient indywidualny może otrzymać fakturę (bez NIP) na żądanie, również po zakończeniu procesu zakupowego.
- Faktury są wystawiane nie później niż 15. dnia miesiąca następującego po miesiącu zakupu i wysyłane elektronicznie na adres e-mail podany podczas rezerwacji.
- WSTĘP I UCZESTNICTWO
- Organizator oraz właściciel lub zarządca obiektu, na którym odbywa się wydarzenie, są upoważnieni do odmówienia wstępu w przypadku naruszenia warunków wydarzenia. Organizator, właściciel lub zarządca mogą przeprowadzać kontrole bezpieczeństwa.
- W przypadku spóźnienia Organizator podejmie starania, aby umożliwić wejście osobom spóźnionym podczas przerwy, jednak wstęp nie zawsze będzie gwarantowany.
- Używanie sprzętu fotograficznego lub nagrywającego bez upoważnienia jest zabronione. Dodatkowo, niektóre przedmioty (np. pióra laserowe, telefony, psy – poza przewodnikami osób niepełnosprawnych, własne artykuły spożywcze) mogą być zabronione – należy zapoznać się z regulaminem obiektu i Regulaminem Organizatora.
- Przed dokonaniem zakupu biletu Klient zobowiązany jest zapoznać się z niniejszym Regulaminem oraz szczegółowymi informacjami o wydarzeniu. W niektórych wydarzeniach mogą być używane efekty specjalne (dźwiękowe, audiowizualne, świetlne, pirotechniczne), które mogą stanowić przeciwwskazanie zdrowotne dla niektórych osób.
- Klienci powinni również przestrzegać wytycznych Organizatora wydarzenia, w tym zasad dotyczących epidemii SARS-CoV-2.
- ZWROTY BILETÓW / REZERWACJI
Prawo odstąpienia od umowy- W przypadku zakupu biletów przez Klienta zawierającego umowę poza lokalem przedsiębiorstwa lub na odległość, zgodnie z art. 38 pkt 12 ustawy o prawach konsumenta, prawo odstąpienia od umowy bez podawania przyczyny (art. 27 tej ustawy) nie przysługuje.
- W przypadku zakupu Produktów Klient (konsument) ma prawo odstąpić od umowy w ciągu 14 dni od otrzymania Produktu, zawiadamiając o tym Smartside Piotr Stokowiec na wskazany adres lub poprzez formularz kontaktowy. Wzór formularza odstąpienia od umowy znajduje się w załączniku nr 1.
- Klient powinien zwrócić Produkt niezwłocznie, nie później niż 14 dni od odstąpienia, na adres Smartside Piotr Stokowiec: ul. Al. Na Stadion 50/311 Kielce. Klient ponosi koszty zwrotu, a odpowiedzialność za obniżenie wartości Produktu wynikające z korzystania przekracza dozwolony zakres.
- Po odstąpieniu od umowy Smartside Piotr Stokowiec zwróci Klientowi dokonane płatności (w tym koszty dostawy odpowiadające najtańszemu wariantowi) w ciągu 14 dni od otrzymania oświadczenia. Zwrot środków nastąpi przy użyciu tej samej metody płatności, chyba że Klient wyrazi zgodę na inny sposób.
- Zwroty
Nie można dokonywać zwrot biletów. W przypadku odwołania wydarzenia lub zmiany terminu/godziny, Smartside Piotr Stokowiec dołoży starań, aby przekazać tę informację Klientom.- Zwrot w przypadku odwołania wydarzenia
- W przypadku odwołania wydarzenia Smartside Piotr Stokowiec zwróci Klientowi cenę biletu wraz ze wszystkimi opłatami obligatoryjnymi. Zwrot dokonywany jest na rachunek bankowy Klienta (dla przelewów) lub na rachunek karty (dla płatności kartą) w ciągu 21 dni od odwołania.
- W przypadku zakupów w punkcie stacjonarnym bilety należy zwracać w miejscu zakupu, okazując dowód zakupu.
- Zwrot w przypadku zmiany daty lub miejsca wydarzenia
- W przypadku zmiany daty, Organizator zaproponuje Klientom bilety na wydarzenie w nowym terminie o równoważnej wartości. Aby dokonać zwrotu, Klient powinien zgłosić chęć zwrotu poprzez formularz kontaktowy, podając numer rezerwacji.
- W przypadku zgłoszenia zwrotu w związku ze zmianą daty lub miejsca, Smartside Piotr Stokowiec dokona zwrotu ceny biletu wraz ze wszystkimi opłatami na rachunek bankowy lub na rachunek karty, w ciągu 14 dni od zgłoszenia.
- W przypadku zakupów w punkcie stacjonarnym bilety należy zwracać w miejscu zakupu za okazaniem dowodu zakupu.
- Inne zwroty
Zwrot lub wymiana biletów w innych przypadkach niż opisane powyżej nie jest możliwy.
- Zwrot w przypadku odwołania wydarzenia
- REKLAMACJE
- Reklamacje związane z zakupem biletu lub Produktu w systemie dystrybucji Smartside Piotr Stokowiec należy składać elektronicznie poprzez formularz kontaktowy lub pisemnie listem poleconym na adres:
Smartside Piotr Stokowiec, ul. Żelazna 51/53, 00-841 Warszawa.Odpowiedź na reklamację nastąpi niezwłocznie, nie później niż w ciągu 14 dni od jej otrzymania. - W przypadku nieuznania reklamacji Klient może skorzystać z pozasądowych metod rozpatrywania reklamacji, m.in. poprzez organizacje konsumenckie lub miejskich/powiatowych rzeczników praw konsumentów, a także za pośrednictwem unijnej platformy ODR:
https://webgate.ec.europa.eu/odr/main/index.cfm?event=main.home.show&lng=PL.
- Reklamacje związane z zakupem biletu lub Produktu w systemie dystrybucji Smartside Piotr Stokowiec należy składać elektronicznie poprzez formularz kontaktowy lub pisemnie listem poleconym na adres:
- ODPOWIEDZIALNOŚĆ
- Smartside Piotr Stokowiec ponosi odpowiedzialność za bilety zakupione wyłącznie poprzez serwis polskaligaboksu.pl oraz partnerskie punkty sprzedaży. Bilety odkupione od innych Klientów, zakupione poza oficjalnymi kanałami, mogą być nieważne.
- Usługi (np. turystyczne, hotelarskie) związane z wydarzeniem, które Klient zamawia samodzielnie, realizowane są na własne ryzyko Klienta.
Organizator ponosi odpowiedzialność za organizację wydarzenia oraz dopuszczenie Klienta do udziału.
- PRAWO WŁAŚCIWE
Transakcje zakupu biletów oraz wszelkie czynności wynikające z niniejszego regulaminu podlegają prawu polskiemu. Dla Klienta będącego konsumentem, w rozumieniu przepisów unijnych, wybór prawa polskiego nie pozbawia ochrony przyznanej na podstawie przepisów kraju, w którym konsument ma miejsce zamieszkania. - DANE OSOBOWE
- Dane osobowe przekazane przez Klientów są przetwarzane przez Smartside Piotr Stokowiec zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa oraz zgodnie z Polityką prywatności stanowiącą Załącznik nr 2 do Regulaminu.
Dane Organizatora ujawniane są jedynie w przypadkach określonych w Regulaminie, w celu realizacji Transakcji i Organizacji wydarzenia lub za uprzednią zgodą Klienta. - Nie wolno wykorzystywać danych osobowych do celów komercyjnych, w szczególności promocji działalności Klienta poza Smartside Piotr Stokowiec.
Smartside Piotr Stokowiec zastrzega sobie prawo do filtrowania i zatrzymywania wiadomości wysyłanych przez Klientów, w szczególności w przypadku spamu lub treści naruszających Regulamin. W przypadku automatycznej analizy wiadomości, które nie mogą zostać rozpatrzone, Smartside Piotr Stokowiec przekaże je Organizatorowi.
- Dane osobowe przekazane przez Klientów są przetwarzane przez Smartside Piotr Stokowiec zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa oraz zgodnie z Polityką prywatności stanowiącą Załącznik nr 2 do Regulaminu.
- WYPOWIEDZENIE I ZMIANA REGULAMINU
- Klient może wypowiedzieć stosunek prawny łączący go ze Smartside Piotr Stokowiec ze skutkiem natychmiastowym przez likwidację utworzonego konta. Wypowiedzenie nie ma skutku w odniesieniu do zobowiązań wynikających z dokonanych transakcji.
- Smartside Piotr Stokowiec może wypowiedzieć stosunek prawny, zachowując 30-dniowy okres wypowiedzenia, jeżeli w ciągu ostatnich 5 lat nie dokonano transakcji lub w ciągu 10 lat od ostatniej transakcji. Po upływie okresu wypowiedzenia konto zostanie usunięte.
- Regulamin może być zmieniany zgodnie z art. 384[1] Kodeksu cywilnego, poprzez doręczenie lub udostępnienie informacji o zmianie na sposób wskazany w art. 384. Zmiana wchodzi w życie po 14 dniach od doręczenia informacji lub w innym wskazanym terminie, chyba że Klient wypowie stosunek prawny przed jej wejściem w życie. Zmiana Regulaminu nie dotyczy transakcji dokonanych przed zmianą.
- Załącznik nr 1 – Formularz odstąpienia od umowy
(Wzór formularza należy wypełnić jedynie w przypadku chęci odstąpienia od umowy. W ciągu 14 dni od otrzymania Produktu Klient (konsument) może odstąpić od umowy, zawiadamiając Smartside Piotr Stokowiec. Prawo do odstąpienia nie przysługuje w przypadku zakupu biletów!)
Przykładowy formularz:
– Ja niniejszym informuję o moim odstąpieniu od umowy sprzedaży dotyczącej zamówienia nr …
data odbioru przesyłki: …
imię i nazwisko: …
numer rachunku bankowego do zwrotu wpłaconej ceny: …
data: …
podpis: …